Szanowni Państwo,
w sytuacji zagrożenia związanego z wirusem COVID-19 w Polsce, jesteśmy zobowiązani do podjęcia wzmożonych środków ostrożności koniecznych do zapewnienia bezpieczeństwa klientom, jak i pracownikom Express Kurier. W związku z tym, podjęliśmy szereg działań prewencyjnych, mających na celu zapewnienie Państwu wysokiego poziomu usług w tak szczególnej sytuacji.
Pracownicy firmy, a w szczególności kurierzy, otrzymali szczegółowe instrukcje dotyczące zachowania wzmożonych środków ostrożności podczas codziennej pracy. Wśród nich są m.in. wytyczne dotyczące bezpośrednich kontaktów z klientami przy odbieraniu i dostarczeniu przesyłek, absolutny zakaz kontaktu fizycznego, tj. podawania dłoni oraz obowiązek uprzedniego kontaktu telefonicznego z każdym klientem, w celu ustalenia szczegółów „bezpiecznego spotkania”. Nadto, każdy kurier zaopatrzony jest w podstawowe środki dezynfekujące.
Zachęcamy Państwa do kontaktu telefonicznego oraz mailowego z Działem Obsługi Klienta, gdyby zaszła potrzeba zmiany terminu, adresu czy formy doręczenia. Zapewniamy, że pozostajemy do Państwa dyspozycji i jesteśmy gotowi w pełni dostosować się do Państwa potrzeb.
Jednocześnie pragniemy zaznaczyć, iż z powodów niezależnych od nas, mogą powstać ograniczenia w dostępie do niektórych usług. O takich niedogodnościach będziemy Państwa informować na bieżąco.
Informujemy, iż nasi pracownicy bezustannie monitorują zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia oraz wytyczne Ministerstwa Zdrowia i są upoważnieni do podejmowania aktywnych działań.
W imieniu zespołu Express Kurier,
Dariusz Adamczyk